Any rere any veiem menys estrelles

Any rere any veiem menys estrelles

Un estudi que s’acaba de publicar a la revista Science alerta que la brillantor del cel nocturn augmenta entre un 7 i un 10% cada any a causa de la il·luminació artificial, i això ens fa més difícil poder veure les estrelles. Ens ha de preocupar aquest fenomen?