Aquests són els nou itineraris que hem triat del nostre nou projecte per treballar-los la setmana vinent. Ja saps que al principi de cada itinerari hem preparat unes orientacions i suggeriments perquè puguis adaptar-los i els nens i nenes els puguin fer des de casa.
Aquesta setmana, t’oferim itineraris de Matemàtiques, Llengua catalana i Coneixement del medi natural dels tres cicles. Tots els itineraris parteixen d’una situació quotidiana, real, i el repte o pregunta que generen aquestes situacions permet que els nens i les nenes treballin continguts curriculars competencialment. Això sí: la situació actual fa que calgui una adaptació. Et donem orientacions per fer l’itinerari des de casa, però tu pots ajustar, completar o canviar el que vulguis.
ENTRA-HI FENT-HI CLIC A SOBRE. Un cop a dins, pots copiar l’adreça de cada enllaç per compartir aquest material amb teus alumnes. Els itineraris no es poden baixar ni s’hi pot escriure a sobre; els nens i nenes poden llegir i veure les propostes i quan calgui poden escriure amb les seves eines: amb l’ordinador, la llibreta o en fulls que us poden fer arribar amb ajut de les famílies. També poden enregistrar àudios o imatges del que fan.
CICLE INICIAL
CICLE MITJÀ
CICLE SUPERIOR
Itinerari “Què tenen a veure els cotxes amb els cavalls?”.
S’hi fa al·lusió a la visualització de dos vídeos que no estan enllaçats (p. 8 i 11)
Teniu raó. Ja vam advertir que en aquestes mostres no hi havia actius els enllaços a recursos externs. No obstant, us passem els enllaços als dos vídeos proposats. Moltes gràcies pel comentari!
Activitat 2
https://www.ccma.cat/tv3/super3/infoekonomia/la-historia-del-transport/video/5639184/
Activitat 7
https://www.youtube.com/watch?v=WqBl2zyXI7g