Quan es reompliran els embassaments?

Quan es reompliran els embassaments?

La sequera que patim des de fa tres anys és la més greu de l’últim segle. La situació és molt preocupant i cal que ens continuem esforçant per estalviar aigua. Perquè… com ho farem per tenir més aigua a l’abast, si no plou?

Maleïts i desitjats mòbils!

Maleïts i desitjats mòbils!

Ja fa uns quants anys que la utilització dels mòbils genera un debat molt interessant, tant pel que fa a l’edat en què ja pot ser bo fer-los servir com a les condicions i els recursos que caldrien per garantir-ne un bon ús. En les últimes setmanes, s’ha focalitzat el debat de l’ús en l’entorn escolar i un grup nombrós de famílies han proposat prohibir l’accés als mòbils abans dels 16 anys. Què en penseu?

Com ens vestim?

Com ens vestim?

Ara ve… la pluja, el vent i el fred i la tardor ja és aquí. Què hi tenim, a l’armari?